onsdag 16. mars 2011

Påtryckningar från husets blondin

Ja nu har husets blondin funnit min blogg och efter rejäla hot och andra konstiga påtryckningsmedel är jag nu tvingad att skriva några rader om denna dam!!!!!

Ingrid  är världens bästa styvdotter,17 år och hårt uppfostrad av sin svenska styvmor. Själv tycker hon att livet ät hårt när hon städar huset varannan fredag och går ut med hundarna varje vardagsmorgon innan skolan startar. Skämt och sido, Ingrid du är en knupp, älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. ENDELIG!!! Syntes at det var på tide at jeg fikk litt oppmerksomhet nå, siden det er jo jeg som eier 'bak delene'(som du så fint sier det) på hundene dine! Du er virkelig verdens beste styvmor og jeg hadde virkelig ikke klart meg uten deg, selv om jeg noen ganger ønsker at du kunne ha dratt dit pepper'n gror! Du er virkelig en person ALLE liker og det er med stolthet jeg sier at du er min styvmor!
    Elsker deg av hele mitt hjerte! <3
    Puss fra loppa

    SvarSlett
  2. Heja Ingrid!
    Det gäller att ta plats!
    Jag tror och hoppas att Totte tar en stor plats i ditt hjärta och att han tillhör din fan club betvivlar jag inte.
    /Annica

    SvarSlett